...to coś na pewno będzie godnego uwagi! Ciekawa jestem jak sobie poradzi po takich "ciężkich" filmach jak Chicago i Nine;];]
Jak można kręcić piratów będąc tak niedoświadczonym reżyserem w tym gatunku i niepowtarzalnym klimacie.
1. Wyznania gejszy - 8/10
2. Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach - 8/10
3. Chicago - 7/10
4. Nine - 7/10
Kilka lat temu zachwycił mnie bezgranicznie. "Chicago" to arcydzieło. Film zwiastował narodziny geniusza. Później okazało się, że to był przypadek a nie talent. Drugi film to jeszcze udane "Wyznania gejszy", później spartaczone "Nine". Do dzisiaj szkoda mi genialnej roli Day Lewisa, która z powodu tego, że sam film...